چشمای خیس
چشمای خیس
می نویسم تا از یاد نبرم طعم لحظه های انتظار را


وقتی که دلتنگ میشم | 23

وقتی که دلتنگ میشم ، خودم رو دست تنهایی می سپارم ...

اون منو با نردبون دنیا میبره اون بالا بالا ها ...

 رو پشت بوم دنبا ...

جایی که به خدا نزدیکم ...

اون جا میشینم و به همه چی فکر میکنم ...

به خیلی کسا به خیلی چیزا ...

اون موقعست که دریچه ی قلبم باز میشه ...

دلم میخواد داد بزنم و غم غصه رو از دلم پرت کنم بیرون ...

ولی یکی آروم دره گوشم میگه :

هیسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس ... آروم باش ...

مبادا کسی از غمت خبردار بشه  ... نکنه کسی از غم تو ناراحت بشه ...

پس مجبور میشم سکوت کنم ... بی صدا گریه کنم ...

آروم ، یه جوری که هیچکی نفهمه با خدا حرف می زنم ...

ولی بازم سؤالم بی جواب میمونه ...

بازم من میمونم و سکوت خدا ...

یهو چشمم به ماه میفته ...

ماهی که حالا خیلی بهم نزدیکه ...

با خودم میگم :

کاش منم ماه بودم و یه همدم داشتم ...

یه همدمی مثل ابر ...

ابری که وقتی اشک تو چشمای ماه جمع میشه و بغض گلوشو فشار میده ....

وقتی دلش از غصه پر میشه  ، زود رو صورت ماه رو می پوشونه ...

تا کسی اشکاشو نبینه ...

تا اگه اشک ریخت زود اشکاشو پاک کنه ...

تا ماه یادش بمونه هیچ وقت تنها نیست ...

...

هیچ کس هیچی نمیگه ...

من ساکت ... خدا ساکت ... ماه ساکت ... ابر ساکت ...

ولی  اونجا یکی داره حرف میزنه ... به زبون خودش ...

یه ستاره ی پر نور و بزرگ ...

همون که همیشه به ماه چسبیده ...

ستاره با چشمک زدنش می خواد یه چیزی رو به من بفهمونه ...

ولی ...

ولی هر چی تلاش میکنم نمی فهمم ...

شاید می خواد بگه تو تنها نیستی ...

تنها نیستی چون خدا هست ...

...

دلم میخواد همیشه اون بالا بمونم ...

از آدما و دنیا جدا بشم ...

ولی حیف ...

حیف که سرنوشت ما آدما تو این دنیا رقم خورده ...

حیف که باید این دنیا و آدماش رو تحمل کنیم ...

... ... ...

... ...

...

.

.

.

!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








به سلامتیه خودم
که زیر اواری موندم
که یه روزی محکمترین
تکیه گاه بودبرام...




گریه ام میگیرد وقتی میبینم
کسی که تمام دنیای منه
حالا منت دیگری را میکشد...




بیخیال است...
خیلی بیخیال...
کسی که همه ی خیال من
است...




گریه نمیکنم...
چیزی در چشمم رفته
است...
فکرکنم خاطره ای
باشد....




دیگه هیچ چیز مشترکی بینمون
نیست!!!
تنها اسمانمان یکیست...




چقدر سخته تو هق هق گریه
نفس کم بیاری
بعد عشقت به یکی دیگه
بگه نفس...




دلتنگی چه معنایی دارد؟؟؟
دلتنگی معنا ندارد...
درد دارد...





من تو ما یادت هست؟؟؟
حالا شده: تو و اونو منم
به سلامت...




یه زد و خورد ساده بود...
تو جا زدی و منم جا خوردم...




باران که میبارد همه چیز
تازه میشود...
حتی داغ نبودن تو...




من نا امید نیستم!!!
من هرشب پراز امید میخوابم...
هرشب به این امید میخوابم
که دیگر بیدار نشوم...





دلتنگم مثل ماه...
که هرشب بدون نیمه اش لاغرتر
میشود...





نمیایی و ببینی بعد رفتنت
با تمام زنانگی ام چه مردانه
کنار امدم...





برایم از دور دست تکان نده
من در همین نزدیکی
تو را کم دارم...





برای کسی مردم که نه برام
تب کرد نه سرفه ونه حتی
یه عطسه!!!!!!!!
mohammad_baroni@yahoo.com

محمد بارونی

ارديبهشت 1392
فروردين 1392

یکی باید آدم را بلد باشد…
خدایا دلم خیلی گرفته
دنیای بیرحمیست عزیزم
هنوز هم دلتنگ روزایی هستم که ... 39
به زودى تشکیل خانواده میدهم ! 38
عکس من
حالم خیلی بده
ز چشمت اگر چه که دورم هنوز 37
امروز با غرورت باز م مرا شکستي 36
بسوزد دلت که سوزاندي دلم را 35
دلم را شبي در حضورم شکستي 34
حتی وقت هایی که بی رنگ می شوم در روزهایت...33
وقتی كه می‌رفتی بهار بود …32
سر از کار چشمانت کسی در نیاورد...31
خدا کند دلم نبوده باشد . . .30
حیف نیست ؟ | 29
اردلان
امروز بیرون بودم | 28


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان چشمای خیس و آدرس cheshmaekhis.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





NO LOVE
اس ام اس های عاشقانه
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 
 
 
 

RSS 2.0


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:






--->